Inzerce zdarma - bazar, náš bazoš umožňuje inzerovat v mnoha kategoriích
Celkem je na serveru 127689 inzerátů.
Detail inzerátu
(Domů : Práce a brigády : Administrativa : Asistentka jednatele Český Krumlov)
Administrativa 1708
Automobilový průmysl 82
Brigády 9081
Cestovní ruch 25
Doprava a logistika 454
Energetika, technika 12
Finance a ekonomika 389
Hlídání dětí 82
Hostesky, tanečnice 129
Chemie a potravinářství 44
IT a telekomunikace 221
Management 194
Marketing a reklama 2312
Obchod a prodej 3493
Obrana a bezpečnost 94
Ostatní 4105
Personalistika 92
Pohostinství a ubytování 415
Práce přes internet 2704
Práce s nemovitostmi 17
Práce v domácnosti 3756
Práce v modelingu 31
Práce v zahraničí 396
Právo, legislativa 6
Programování 17
Průmysl a výroba 407
Rekvalifikační kurzy 25
Řemeslné práce 629
Služby a servis 747
Státní a veřejná správa 10
Stavebnictví 718
Strojírenství 185
Technika a energetika 20
Tisk a polygrafie 19
Tvůrčí práce a design 32
Výuka a vzdělávání 176
Výzkum a vývoj 26
Zdravotnictví 349
Zemědělství 98

Asistentka jednatele Český Krumlov

Administrace: editovat | smazat
Typ: prodám
Vloženo: 17. 09. 2015 v 09:21
Kategorie: Práce a brigády : Administrativa
Lokalita: Český Krumlov
Kontakt: +420 773 220 667, Blanka Mašková, Personální agentura Bohemia Works
Počet shlédnutí: 170

Cena: 18000

Pro našeho významného klienta se sídlem v Českém Krumlově, která se zabývá strojírenskou výrobou, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici ASISTENTKA JEDNATELE
Náplň práce:
* administrativní a organizační podpora rakouského jednatele + oddělení řízení lidských zdrojů
* příprava různých prezentací, podkladů, vyřizování korespondence, překládání textů
* organizování schůzek a různých firemních akcí, sledování termínů, komunikace napříč celou firmou
* zadávání personálních dat do HR informačních systémů a jejich analýza
* spolupráce v oblasti náboru a výběru nových zaměstnanců
* personální administrativa
Požadujeme:
* SŠ / VŠ vzdělání ekonomického nebo humanitního směru
* předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
* znalost ČJ (rodilý mluvčí) + komunikativní znalost NJ (úroveň B2+) nutností!
* znalost AJ výhodou
* velmi dobré uživatelské PC dovednosti (MS Office)
* velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
* pečlivost, spolehlivost, samostatnost, loajalita, příjemné vystupování, pozitivní myšlení
* časová flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota dále se vzdělávat
Nabízíme:
* perspektivní zaměstnání u prosperující zahraniční společnosti
* mzdové ohodnocení odpovídající předchozím zkušenostem
* pružná pracovní doba, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, 13. mzda a další benefity
* místo výkonu práce Český Krumlov, nástup možný ihned
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Bohemia Works a.s. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.
!!!Naše služby hradí pouze klienti nikoliv kandidáti!!!

470707_1.jpg

Report

Máte pocit, že tento inzerát sem nepatří? Že patří do jiné kategorie, či že jde prachobyčejný spam?
Neváhejte a informujte nás o tom. Děkujeme.

Odpověď na inzerát

captcha  Opište kód z obrázku: